lördag 15 januari 2011

Lördag!

Jahopp, äntligen lördag! så skönt att få vara ledig. Satt med en hemtenta Heeeela dagen igår, så nu är det bara att hålla tummarna att den duger! Pojkvän måste jobba idag så det känns tråkigt att inte få vara med honom, men jag har massor att göra iallafall...

Om två timmar ska jag köra en timmes body combat på gymmet, ska bli riktigt najs! Hoppas på att få göra det nya passet som ja inte provat på ännu... Sen måste jag hinna med lite ärenden på stan och annat smått och gott..

Sen ikväll så ska vi på fest till min kära syster som har fyllt 30, och hon har såklart en temafest, och temat är PENSIONÄR. Kommer bli så  himla många roliga skratt, kommer bli en toppenkväll tror jag! Får återkomma med korten ;)

Chillidill, lateeeeer

/L
Såhär såg jag och syster ut när vi provade kläder inför festen.. som sagt, SKRATT!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar