tisdag 22 februari 2011

Kan bara inte hålla mig

Okej jag var i vår nya lägenhet igår och tog lite bilder, vi slängde in dom första kartongerna av typ tusen kartonger (ja, en liten överdrift kanske) och mätte lite olika saker för att se vad som får plats. Bland annat så får inte underskåpet i badrummet plats, så den blir det inte :(
Men jag hade iallafall inte tänkt lägga ut några bilder, men eftersom jag tycker det är så otroligt spännande med den här lyan och allt som hör till så tror jag att jag bjussar på några foton iallafall :) så här kommer dom:

Köket!
 Köket, annan vinkel
 Matrum utanför köket
 Stor garderob (som ska snyggas till)
 Vardagsrummet
Sovrummet och den fina fettfläcken

Så ser de ut, ungefär :) sovrummet skall ju förhoppningsvis göras om, känns inte speciellt fräsch att ha någon annans hårfett på väggen, och det är då inte snyggt alls heller!
Vad tycks? :)

Nu ska jag dyka ner i böckerna för att kunna fokusera på packning senare! :)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar