måndag 14 februari 2011

Kärlekens dag..

Idag är det ju alla <3 dag så såklart kommer här ett kärleksfullt inlägg....

Ingen får mig att känna som du.
Ingen får mig att le som du.
Ingen får mig att känna mig så trygg som du.
Och ingen har fått mig att känna mig så älskad som du. Du är det finaste och det mest dyrbara jag har och jag ska för alltid vara rädd om din kärlek som du givit mig..

Varje dag med dig är något som jag är tacksam över, och det kommer bli så många fler dagar.. Att flytta till vår första gemensamma lägenhet känns MER än rätt, det känns som en självklarhet.
Du fyller mitt liv med så mycket glädje, lycka och kärlek! 
Att man kunde känna såhär trodde jag inte, att allt kunde klicka så bra. Vi är menade för varandra, så är det bara..
Det är lätt att vara efterklok, men jag kan ju önska att det inte hade behövt ta 18 år att inse att mannen i mitt liv fanns rätt framför näsan på mig. Men nu släpper jag dig aldrig. Jag ser hela min framtid med dig, barn, bröllop, hus och till slut två gamla pensionärer på ålderns höst med en kärlek som är så stark att den kan överleva allt..



För alltid din
För alltid min
För evigt vår
Lina <3 Ganesha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar