onsdag 16 februari 2011

Med lite hjälp går det mesta.

Jag ska erkänna en sak. Jag skulle lägga in en bild i mitt förra inlägg som jag tog just då med webbkameran, men så fattade jag inte hur ja skulle göra för att hitta bilden, för den fanns liksom inte o ja hittade inte mappen. (!!!!) Men det är i såna lägen som jag är extra glad att jag har min man, för han löste ju det problemet åt mig. Så därför bjussar jag på bilden såhär på kvällskvisten!
Fanns ju massa roliga grejer man kunde lägga till med så de gjorde ja, blev snöflingor eftersom de snöar ute (!!!!! IGEN)

Bjuder även på denna oerhört charmanta bild. Givmild? Ja vet ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe, snyggt! Vad är det för fräsigt program du har på datorn?:)

    SvaraRadera
  2. De fanns massa roliga såna figurer o effekter i själva webbkameraprogrammet som man kan fixa bilderna med, hittade jag när ja skulle ta ett kort! Så kolla du på din dator, du kanske oxå har såna hightec grejer ;)

    SvaraRadera