måndag 21 mars 2011

Nu kör vi!

Ursäkta mitt otroligt dåliga bloggande dom senaste veckorna. Jag har varit ute på praktik i 3 veckor, haft magsjuka, blivit förkyld samt jobbat så tiden har liksom inte riktigt räckt till till bloggen med. Men jag ska försöka att skärpa mig lite nu, för nu e jag tillbaka i skolträsket!
Ska skriva ett arbete nu i dagarna som måste lämnas in på onsdag, jag har i princip inte ens börjat ännu, så de blir mkt dom närmsta dagarna. MEN!

Idag har jag och min kära sambo börjat med varsitt nytt kost schema, och jag skall även börja med ett nytt träningsschema. Nu ska det laddas inför beachen..

Jag kommer från och med idag och kanske 2-3 månader framåt att följa detta schema (hoppas jag) och skall då lyckas gå ned i vikt..
Kommer att väga min mat för att se till att det blir rätt mängd som står i mitt kostschema.. Hittade detta schema inne på fitnessguru.se där det finns många olika varianter av scheman beroende på vad det är du vill uppnå. Om du vill kolla på just mitt schema så finns det här:
http://fitnessguru.se/dietschema-for-tjejer

Jag kommer att äta frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål så tro inte att jag kommer banta. Som det skrivs inne på sidan där jag har mitt kost schema "Man ska inte svälta sig själv, rätt mat i rätt mängd ger fantastiska resultat med tiden." Jag kommer äta en mindre mängd mat än jag förbrukar för att i samband med kondition och styrka få en hälsosam viktnedgång! Ska bli spännande att se om jag klarar av detta, det blir en rejäl minskning på maten..... Kommer antagligen att bli ett monster ;)

Jag tog en promenad imorse innan frukost på ca 50 minuter och nu skall jag sätta igång med pluggandet! Kanske slänger in ett inlägg senare... Seee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar