onsdag 23 mars 2011

Ooonsdag

Började som "vanligt" dagen med lite kaffe, vatten och en idag 50 minuters powerwalk! :) När jag är hemma och pluggar är det faktiskt riktigt skönt att komma ut innan jag skall sätta mig framför datorn i X- antal timmar.. Får lite luft och har lättare för att koncentrera mig.
Så, nu ska jag sätta mig och finslipa det sista på mitt arbete som skall lämnas in idag kl 15, och när jag är klar med det så har jag massa andra grejer som måste vara klart tills imorgon.. Mycket att stå i! Måste verkligen beställa ny litteratur för kursen som startar nästa vecka med!

Iallafall.. Nu blir de plugg, och ikväll ska jag gå på Body Combat release! Ska bli jättekul, alltid roligt med nya pass när man nött dom gamla ett bra tag :) Hoppas på träningsvärk imorgon!

Hade förresten en mysig eftermiddag med min systerdotter igår, hämtade henne på förskolan och sen gick vi till lekparken och efter det massa bus hemma hos mig! 

Tjiiing! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar