måndag 18 april 2011

Alltid denna stress.

Jag tycker att de alltid e så mkt man ska hinna med, så mkt man måste göra.. Jobbigt som fan, egentligen.
Jag måste plugga idag, göra klart ett arbete så ja kan få lite ledighet innan ja ska jobba hela påskhelgen.. Solen skiner ute, hur sugen är man på att sitta framför datorn och skriva då? Not so much, skulle jag vilja säga.

Sen är de den j*vla träningen.. Laddar ju inför beachen nu, känns som jag inte göra annat än att powerwalka, plugga, äta, träna sen sova och samma sak igen......

Jag längtar RIKTIGT mycket tills jag kan träna bara för att behålla en viss nivå, istället för att man hela tiden ska kämpa sig nedåt, riktigt energikrävande......... Men förhoppningsvis kommer den tiden till sommaren. Har ju en del saker inplanerade som inkluderar lättkläddhet såsom bikini och som jag med fördel skulle göra med en hyfsad kropp.. Man får väl kämpa på.

Nä, nu ska jag sätta lite fart med alla måsten.
Ciao belloooooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar