tisdag 5 april 2011

Salong Lina

Igår fick jag det utvalda uppdraget att klippa min sambo. Jag kan inte säga att jag skulle passa som frisör, skulle nog inte ha tålamod att klippa hela dagarna.. Respekt till frisörer!

Iallafall, han visste hur han ville ha det om jag säger så... "Nu gör du fel, så här ska du göra" "Det ska vara smalare än sådär" "Du måste vara försiktig där annars går det illa".

Stackarn trodde väl att han skulle bli slaktad av mig med en sax i handen. eller åtminstone att det skulle sluta med att han fick raka av sig håret. Jag själv kände mig lite som Persbrandt antagligen skulle känt sig om han vore nykter på fest; obekväm och helt fel ute... MEN!

Jag blev riktigt nöjd med slutresultatet, och det verkade som att han med blev det :) Så fin min prins! Jag gör ju allt för dig ;)



Vad tycks, är det godkänt? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar