torsdag 26 maj 2011

Mirabus

Passade ju som sagt Mira i förra veckan och vi hade det supermysigt. Vi vispade grädde ihop och åt våfflor, sen lekte vi lite i hennes rum. Hon bakade nån form av kaka till oss som vi skulle äta som innehöll både det ena och det andra.. Bland annat majskolvar, mjölk, bubbelvatten,apelsinjuice, öl, lite kaffe och något som jag inte tålde, haha. Men det var bara lite av det jag inte tålde, poängterade hon noga. I allafall så flög tiden iväg och det var dags att borsta tänderna och på med pyjamas. Sedan fick hon välja en saga som jag så vackert läste för henne två gånger innan hon somnade. En väldigt mysig kväll!



Och för ett par dagar sen hade hon varit hos mormor och hälsat på så då stannade de till hos mig och vi gick till lekparken med fika och bus. Alltid lika roligt att träffa henne och att få se hur hon utvecklas. Helt otroligt så fort hon blivit stor. Just nu känns det som hon upprepar mycket av det man säger, hon vill säga samma saker. Väldigt lustigt tycker jag :) Minns det som igår när jag höll henne i min famn när vi fick träffa henne första gången hos syrran eller när man satt med en liten leksak framför henne och fick henne att skratta. Tur att det kommer en liten skrutt till snart som man kan få gosa med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar