måndag 30 maj 2011

Ny bakgrund!

Vad tycks om den nya bakgrunden? Tyckte det var dags med något lite ljusare! Och eftersom den här bloggen är lite som ett plank där jag uttrycker mina känslor och tankar på så tycker jag att det passar bra med en vägg... Vad vill ni att jag ska skriva om? Har frågat flera gånger, men sällan att någon som är inne och kollar berättar vad ni vill läsa om.. Träning? Mat? Shopping? Åsikter? Skriv gärna en kommentar så kanske jag bloggar lite mer :)

Sitter just nu med en kopp kaffe och ett glas vatten och laddar för en morgonpromenad! Kommer nog att bli underbart ute i solen idag :)

1 kommentar:

  1. Jag försökte faktiskt kommentera igår men fattade inte hur man gjorde.. hoppas det funkar nu då! Träning vill jag att du skriver om :D och allmänt vad som händer i ditt liv.. :)

    SvaraRadera