onsdag 18 maj 2011

Trött som ***

Japp både igår och idag har jag haft riktigt riktigt dåliga och omotiverade dagar. Det är inte många rätt på min lottorad just nu. Tänkte spy ut lite negativitet här så kanske, kanske det blir bättre sen? Värt ett försök. Är fruktansvärt trött på min förkylning som jag haft i en vecka nu.. Jag hör dåligt, jag sover dåligt och jag är konstant trött i kroppen. Jag har en SJUUUUK träningsabstinens och känner mig allmänt tjock och sliten.. Har till och med bestämt mig för att skita i föreläsningen som ska vara i eftermiddag, jag pallar inte. Ska strax iväg o träffa studiegruppen men sen blir det hem igen. Ingen idé när jag känner så för då kommer jag ändå inte lyssna aktivt och allt blir meningslöst...

I eftermiddag ska jag åka upp till min kära syster och vara lite barnvakt till Mira. Min syster o hennes kille har 10 årsdag idag så hon ville ut på en middag med sin käresta, så då kommer moster till undsättning och nattar deras lilla ängel. Hon kanske kan få mig på bättre humör!!


Nu väntar min frukost, hoppas att ni har en bättre dag än mig.. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar