onsdag 22 juni 2011

Bitterfitta.

Denna rubrik beskriver bra hur min kväll blev när jag kom hem ifrån jobbet, ser att min lönespecifikation ligger på köksbordet. Jag öppnar, på glatt humör dels för att jag skulle åka ut till torp och köpa ett sviiiinsnyggt överkast och dels för att jag fixat ledigt imorgon så vi kan åka tidigt till Småland där vi ska tillbringa våran midsommar.. åter till ämnet. 

den jävla lönespecen.. Jag öppnar med ett leende men det försvann lika fort som en hamburgare försvinner ner i Anna Book. (fatta fort!!!) det står 2800:- Behöver jag säga mer?

Wohooo.. Jag grät en skvätt och nu ska jag sörja resten av kvällen med godis eller chips (eller båda) med vetskapen om att den närmsta månaden kommer bli förbannat tråkig. Jag ska sörja alla dom sakerna som jag inte kan göra. Ingen shopping, ingen fest, inga nöjen. Rolig sommar, verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar