söndag 12 juni 2011

Helgen

Jag har verkligen trots dåligt väder haft en superbra vecka. Jag har hunnit träffa min goa vän Jonna som jag ser alldeles för sällan, Linda som jag verkligen ser sällan, bjöd hit farmor på fika för att hon inte fått se vart jag bor än och då kom mamma, mira och jenny med på köpet :) Lika bra att ta alla liksom! :) I lördags tog jag och min älskling sovmorgon, efter det drog vi till ikea för att köpa en sak som såklart var SLUT... Och efter det LISEBERG! :)

Var verkligen en jätterolig dag med mycket skratt, och skrik....
Vi åkte den nya atmosfear och jag skrek så det skar sig i rösten på mig. jäklar vilken känsla det blev i magen, det kan jag lova!! Sen lyckades han få med mig in i Spökhuset, men det va fasen värre. Usch jag va sur o nästan gråtfärdig när jag kom ut, haha. Det va inget för mig vilket jag visste redan innan!

Men som jag säger till min pojkvän så behöver han iallafall inte tvivla på att jag älskar honom efter detta. ;)

Nu börjar min första riktiga jobbvecka, så nu måste jag kila! Tjingeling ha en bra dag! 






bild: google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar