måndag 27 juni 2011

Helloo

Hej folket

Idag hinner jag inte med nåt långt inlägg eftersom jag skall vara på jobbet om 35 minuter. Blev en bra dag igår tränings och kostmässigt. Körde bodycombat igår kväll trots att jag mådde så sjuukt illa och va helt cp i magen. Fick köra lite lugnare ibland för att inte spy ;) Gjorde det nya passet för första gången, vilket känns i rumpan/låren idag. Gött!!

Hade tänkt gymma ikväll men om det är lika fint väder när jag slutar blir det nog något ute istället. Kanske kan få med mig en vän på promenad ;)


Förresten, tror att det var den 13 juli eller nåt sånt.. Då skall de ha utomhus pass på sportlife som är gratis.. Ida, vill du följa med mig? Har ju läst att du behöver pepp ibland ;)

Nu måste jag som sagt dra till jobbet. Skulle varit ledig idag egentligen. Fan va jag ångrar att jag sa ja, dumt dumt dumt. Kunde varit påväg till stranden om en stund istället,, men men, får hoppas på sånt här väder imorn för då e jag ledig!
Have a nice day!! Tjing!

1 kommentar:

  1. Är det bara den 13:e ? För vi åker ju 14:e så hinner nog inte det, lär ha fullt upp med packning.. Men hänger gärna på om det går någon annan gång! :)

    SvaraRadera