söndag 5 juni 2011

Inte okej

 Igår när jag skulle ut på morgonpromenad blev jag rent ut sagt arg.. Som det ser ut på bilden såg det ut vid varje papperskorg längs med heeeela strandpromenaden!! På gräsplanen låg det glasflaskor och burkar överallt. Kände mig verkligen som en tant när jag gick förbi och skakade på huvudet. Hur kan man stå ut med sig själv efter att stöka ner så på en offentlig plats? Det är ju fasen en plats för små barn att vara på.. Eller för människor i allmänhet att få sola på. Jag hade skämts ögonen ur mig om jag varit dom och gått dit dagen efter. Det hoppas jag inte att dom gjorde för det förtjänar dom inte! Det är ju som ni ser på bilden inte direkt så att papperskorgen är full och att de därför slängt det bredvid. Nej nej, dom är bara lata svin som inte alls bryr sig om hur det ser ut. Så kommer dom säkert och klagar på att kommunen lägger pengarna på fel saker.. Ja men va fan, öppna ögonen istället. 

Så, nu har jag fått säga mitt om det.


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar