måndag 20 juni 2011

Montag

Efter att ha gått hela dagen igår och nyst gång på gång så blev jag sämre igår kväll. Sov riktigt dåligt inatt och vaknade kvart över 6 imorse på min lediga dag.. Pratade lite med min prins innan han gick till jobbet, slog på tvn och somnade som tur var om till klockan 9.  Är väldigt förkyld idag, jävla skit oxå! Jag som skulle träna en hel del den här veckan hade jag tänkt.. får väl ta en promenad ikväll om jag orkar och hoppas att det försvinner fort som tusan!

Hade tänkt gå upp i tid idag och städa i lägenheten för att kunna njuta av dagen imorgon, men nu blir det väl kanske lite omvänt istället... Ja, väldigt tråkigt blogginlägg just nu, sorry!

Världens snyggaste <3


Nu ska jag snart försöka göra någonting här hemma... Punkt och slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar