onsdag 15 juni 2011

Onsdag

Igår va det jobb som stod på schemat och därefter lite gym. Blev axlar och mage igår, vilket känns i axlarna idag ;) men det känns bra!
Idag är jag ledig så det blir lite måsten hemma som ska göras såsom tvätt, disk och lite annat. I eftermiddag skall jag även passa mira en sväng när syrran ska till frisören!

Efter det blir det en sväng till gymmet för lite sol och faktiskt ett pass hade jag tänkt, lite combat. Var alldeles för längesedan nu och det är dags att jag tar mig i kragen igen! Anledningen till att det inte blir så mycket pass är att det ligger så sent och hela kvällen försvinner i väntan på träning. Har ju ändrat tidsrytm en aning sen jag började plugga så det är väl lite därför jag tycker det är sent. Vet ju när jag jobbade att jag istället tyckte passen låg för tidigt så nöjd blir jag aldrig! ;)

Skall även baka nya energikakor till min kära man, så bäst att jag sätter fart nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar