söndag 19 juni 2011

Rain, rain, rain..

Guten morgen people.

Sitter nu i soffan, frukosten är i magen och jag ska strax bege mig mot jobbet. Skönt när den här dagen är över, för då väntar en ny vecka med mycket ledighet!
Igår var jag och älskling och fiskade lite makrill med min mor och far och min kära syster Emma. Vi fick 12 stycken totalt, så i eftermiddag blir det stekt makrill med färskpotatis och spenat till! Mumma, längtar! :) Igår efter vi fiskat åkte jag och älskling o min syster hem till oss och så gjorde vi varma smörgåsar/toast med kantarellstuvning och salami (inte på samma, haha) och såg på den tredje Johan Falk filmen, national target.
Ikväll väntar film nummer fyra, Leo Gaut. :)

Känner mig lite förkyld idag, har varit snuvig ända sen jag vaknade o det gillar jag inte alls.. men men, får hoppas att det bara är pollen!


Have a najs däj! Bjuder på en låt...

 

1 kommentar:

  1. Ha ha....det blev nåt med bröd till slut iaf. Låter trist att du känner dig förkyld..hoppas det inte blir värre så du kan njuta av dina lediga dagar. Krya på dig kram från mamma <3

    SvaraRadera