torsdag 2 juni 2011

Torsdag!

Har precis satt mig i soffan efter att ha diskat ett stort diskberg! Nu står min goa sambo i köket och fixar lite käk ;) Igår var en supertrevlig kväll tillsammans med några tjejer ifrån skolan. Vi firade in sommarlovet och hann med både skvaller, borttappade plånböcker och tokkö till trägårn! Bilder kommer så småningom, hoppas jag..

Har haft en härlig slapp dag tillsammans med sambo, vi har varit ute i solen, satt och åt lunch nere i hamnen och senare i eftermiddags lyxade vi till det med varsin glass i hasselbacken. Jättemysigt!

Nu väntar jobb i tre dagar, men därefter kommer min enda hela SEMESTER vecka under sommaren! Längtar, blir massor med träning och annat kul har jag tänkt...
Nu ska jag återgå till köket och assistera kocken! 

Have a nice kväll!

Punkt och slut.


(En gammal bild, igen...)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar