fredag 3 juni 2011

Underbara..

Startade gårdagen med en härlig morgonpromenad.. Eftersom jag skulle jobba inne hela dagen var det skönt att komma ut. Gick längs strandpromenaden och tänkte på hur fantastiskt fint det är och att det faktiskt är lyx att få starta dagen med så härlig vy! När jag kom hem ifrån promenaden blev det lite magträning, situps med benen uppe i 90 grader, och en övning där jag har benen rakt upp och sedan sträcker jag ut armarna ovanför huvudet och sedan har armarna raka hela vägen upp för att nudda fötterna. Sitter just nu och dricker kaffe och laddar inför dagens promenad, vill inte missa solen! 
Idag är det jobb några timmar igen och sedan ikväll bär det av hem till mina föräldrar, pappa skall ha kalas för att fira sin 60 årsdag. Blir säkert några kort då som jag kan visa er ;)







Igår när jag kommit hem ifrån jobbet tog vi en promenad i stan, var så härligt väder att jag inte ville sitta inne. Efter det lagade vi hemgjorda hamburgare (supergoda) och lite friterade "pommes" aktiga saker till det.. Kanske inte det nyttigaste man kan äta, men det var ju ändå fredag! När maten var avklarad blev  det filmen Trassel i sängen, men den får jag blogga om senare för nu ska jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar