tisdag 23 augusti 2011

Morning walk

Jag tänker inleda denna lediga härliga soliga tisdag med en liten morgonpromenad, för att dels få ta del av solen när den nu är framme och dels för att då har jag promenerat och rört på mig för denna dag. Blev body combat igår så jag har lite träningsvärk och känner att kroppen behöver vila inför något pass imorgon istället. Troligen lite dans. Äntligen lite igång med träningen, känns bra! Dock är inte konditionen vad den brukade vara, men de kommer.. 
Ett bra tips för att ta ut sig lite extra är att antingen stå väldigt långt fram så att du ser dig själv bra i spegeln (ja stod typ längst fram igår) och kan utmana dig lite extra eller att stå bredvid någon på passet som du vet kör järnet och försöka vara lite värre än den personen ;)

På lördag ska jag för övrigt gå på sportlifes träningskonvent i Agnebergshallen här i Uddevalla. (se bild) det är alltså 30 minuterspass vilket jag tycker är perfekt.. Det tråkiga är att jag troligen måste gå dit själv eftersom jag inte har någon att gå med :/ Någon som vill? Jag tänkte nog iallafall gå på följande pass där: bodycombat, bodystep, bodyjam och ev xc30 om jag är kvar tills dess.. Ska försöka ta några bilder med. Men som sagt om någon vill med så hör av er till mig, har gärna sällskap :) haha, blev lite av en kontaktannons här nu!
Sökes: träningsglad, peppande träningssällskap! hahahahahha :)


 Anyways, nu är mitt kaffe slut och därmed är det dags för promenaden! Så på återseende senare.

Todiloo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar