måndag 22 augusti 2011

Sjukis


Japp måndag igen, skönt! En hel vecka ledigt, helt underbart! Skolan börjar nästa måndag.
Idag har jag tillbringat dagen hos min syster för att ta hand om min sjuka lilla systerdotter Mira. Eftersom min syster är lärare och skolstarten var idag så var de lite svårt att vara hemma så som tur var kunde jag komma till undsättning. Har gått så bra så, trots en liten ynklig tös. Har försökt göra som hon vill så mycket som det har gått, även om mediciner och annat inte var så populärt ;)

Nu ska jag sätta igång med middagen innan de blir lite träning, hoppas på att hinna med lite body combat, om jag hinner till gymmet för att ta en drop-in plats vill säga! Så nu måste jag sätta fart.. Blir lite mer bloggning imorgon!

Tjingis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar