torsdag 29 september 2011

Jävla blomsterlandet

Varje gång jag åker till blomsterlandet så kommer jag ut flera hundra fattigare.. Jag skulle bara åka dit efter skolan för att köpa lite saker så jag kunde göra om min krans på dörren, men de slutade med att jag istället gick runt i affären för att se över hela sortimentet när det gäller krukor och när jag typ 40 minuter senare bestämt mig för att köpa två stycken så återstod det ju vad som skulle vara i krukorna... Ja ni hör ju. När blommorna är klara så är de ju finliret som ska väljas.. När ja väl hade gjort det kände jag att de blev så dyrt så ja gjorde typ inte om kransen istället... hahahahaha.

Men såhär blev det iallafall, passade på att byta gardiner i sovrummet när jag väl var igång!


Här är helheten..


Den ena krukan blev såhär..


Den andra tyckte jag passade med lite sand och två kokosnötter som ligger där under palmen, ha ha...

Nu ska jag fortsätta lite på min tavla som jag håller på med, kreativ dag idag!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar