måndag 19 september 2011

Måndag

Godmorgon på er! 
Är ni vakna? Usch jag var jättetrött imorse, så jag unnade mig en sovmorgon till 8.30! Har ju faktiskt jobbat hela helgen och inte fått vila som jag önskat så det tyckte jag att jag var värd.
Sitter och tittar runt efter den perfekta svart klänningen på Nelly, men hittar ingen som känns helt rätt. Ska på 25 årsgalej till helgen och har insett att min festgarderob är nästintill obefintlig så jag borde inhandla något nytt, men vi får väl se om jag lyckas. Ingen som har ett tips på någon svart stilren/tidlös svart klänning? :) Min gamla är nämligen för stor (åh, så jobbigt problem, verkligen...)

Iallafall, för att summera veckan som gick så gick träningen bra, 5 dagar totalt och ökning på många av passen så jag känner mig ändå rätt nöjd! Maten har gått helt okej, har inte syndat så väldigt mycket heller så det känns också bra. Har ju börjat mäta mig lite på kroppen för att se om man ser någon skillnad så småningom. Dom två senaste veckorna har jag gått ner 1kg! 0,5 kg i veckan vilket känns hälsosamt och alldeles normalt. Är ju trots allt bara några kilo jag vill få bort...

Nu ska jag förklara bilden som jag har här nere..
I lördags tror jag det var så skulle vi äta lite risgrynsgröt till kvällsmat, jag står för fullt och grejar med min skål med gröt med kanel och allt annat man har på (läs: sylt och mjölk) så säger min älskade sambo: Tror du det funkar med apelsinjuice till eller? Och jag tänker ju såklart att de ju säkert går att dricka de till, i guess. MEN HAN MENADE PÅ GRÖTEN...........
Så när jag vände mig om såg det ut såhär i hans skål. HAHA, jag höll på att vika mig!
Han är verkligen one of a kind, min älskade.  Behöver jag tillägga att han tyckte det var sådär? ;)

Det va allt för nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar