onsdag 14 september 2011

Onsdag

Jag var riktigt trött imorse när jag skulle gå upp, fick snooza en halvtimma extra. Som tur var är det bara hemmaplugg som gäller idag så därför va de okej. Har hur mycket läsning som helst framför mig idag o imorgon, bara att ladda upp med kaffe och små pauser så man orkar..

Blev gym igår, axlar o bröst. Gjorde ökning på några övningar så de känns bra! Idag hoppas jag att jag ska få gå på body combat, dock är jag 10e reserv så vi får se hur de slutar. Det blev LITE översvämning igår utanför gymmet, och de blåste så hårt att man bara behövde lyfta fötterna för att dom skulle blåsa framåt... Iofs ganska smidigt ;)

Efter att vi tränade igår så åt vi Kalops och kollade på den andra Twilight filmen.. Vi ska friska upp vårt minne inför premiären på nästa nu har vi tänkt! Och till efterrätt så åt jag faktiskt ett par (läs:tre) chokladbollar till.. Men va tusan, dom ska jag förbränna ikväll!

Nu får jag nog sätta fart, känner att allt känns så viktigt helt plötsligt när man ska läsa. Typ att blogga, betala räkningar, sortera papper... ja ni hör ju!

Ringde förresten målarfirman  som samarbetar med Uddevallahem imorse för att höra hur det går och när vi ska få tapetsera om i vårt sovrum som dom lovade oss i mars. Och det verkar som att det närmar sig iallafall.. Nästa vecka skulle de börja här i området men han rådde mig att höra av mig om det tar för lång tid, o de tänker ja bannemej göra! vill ha det nytt innan jul, för då ska jag göra det fint där inne har jag planerat.... Det är ett rum liksom, inga garderober o bara ett fönster. HUR LÅNG TID KAN DE TA? Hade jag haft pengar att slösa hade jag fan gjort det själv men det går inte för vi sparar till resan nästa år... Har jag inte berättat om det? Nej det har jag nog inte.

Åter till läsningen. 

Förresten, GRATTIS MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN! <3

Nej nu slutar jag. 

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar