torsdag 15 september 2011

Träning..


Godmorgon på er!

Fredag, härligt! Sitter nu framför datorn, frukosten är i  magen och det är dags att ta tag i skolarbete igen! Några timmar idag bara, sen tar jag helg! Min älskade man slutar tidigt idag dessutom så då får man passa på! Igår kom vårt paket på posten med saker som vi har beställt ifrån fitnessguru . Två paket med Shirataki nudlar. Paketen var inte alls som jag trodde, dom känns riktigt creepy! Ligger i nån vätska.. men men, ska iallafall bli kul att testa en gång. 
Sen beställde vi 2 kg proteinpulver; 1kg choklad/hasselnöt och 1 kg jordgubb/vitchoklad.. Men oj vilken besvikelse!! Misstag nummer ett är att det är SOCKER i proteinet, vilket inte alls känns bra att stoppa i sig. Och det andra är att det är mer kolhydrater i detta än det proteinet som vi brukar beställa ifrån gymgrossisten... Jag fick inte ens i mig hela shaken igår efter träningen för det kändes som att dricka vatten med socker i.. typ. (kanske överdriver lite men när man är van vid annat smaka detta bläsch)  Lite besviken eftersom det inte stod något om socker på deras hemsida.. Borde man skicka ett mail o skriva besvikelsen?

Anyways..


 ..Den sista bilden är på en burk som ni ser heter HEAT 02. Egenskaperna för detta är bland annat:
  1. Fettförbrännande
  2. Hungerdämpande
  3. Prestationshöjande
  4. Motverkar trötthet
  5. Milt och naturligt vätskedrivande
  6. Förhindrar muskelnedbrytning
  7. Ökar syreupptagningsförmågan
Så därför har jag valt att testa detta i samband med regelbunden träning och hälsosam kost såklart. Tror inte att bara för att jag tar en tablett så förlorar jag fett. Men det kan vara värt ett försök att se om jag orkar mer och blir piggare under träning! Återkommer med svar på detta....



4 kommentarer:

  1. Hej! lottis här :) Hur funka den heat-produkten? jag kan annars tipsa dig om en prestationshöjare som heter "superpump 250". Du får grymt tryck, orkar mer och orkar högre vikter. :) Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att den funkar väldigt bra. Jag läste lite om den men de verkade som att många mått rätt dåligt när de använt den, o att man tydligen ska bli dålig i magen ;) De kanske inte gäller dig dock.. hehe. Jag e inte så mkt för drinkar heller utan kör hellre i pillerform! Men tack för tipset, de e alltid uppskattat!

    SvaraRadera
  3. hej! hur funkar heat 02, har du hunnit känna på de lite ?

    Tacksam för svar. :)

    SvaraRadera
  4. Absolut, lägger upp ett blogginlägg om de under dagen! :)

    SvaraRadera