måndag 19 september 2011

Trött

Godmorgon, klockan e nu snart 8 och det närmar sig heldag i skolan, Sarah kommer och hämtar upp mig om en halvtimma typ.. Är väldigt omotiverad på skolan just nu, hoppas att det bara är en period?  Det är ju så jävla mörkt och tråkigt ute också, hur kan man inte vara omotiverad? Höst, höst...

Fast en bra sak med den här hösten är ju att jag faktiskt blir moster, snart! I mitten av oktober väntas skrutten i min systers mage att komma.. Har börjat längta nu! Har haft en period där jag är så otroligt bebissjuk eftersom väldigt många i min närhet helt plötsligt börjat producera såna små underverk (börjar jag bli gammal, kanske?) Det ska bli så mysigt att sniffa på en alldeles nyfödd... L.ä.n.g.t.a.r! Men min tid kommer, den är inte just nu det vet jag så tro nu inget ;)

Nej, nu måste jag fixa frillan o göra mig i ordning för skolan..
Adios amigos!

Vart tog sommaren vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar