måndag 24 oktober 2011

Bortskänkes!

Jag har samlat på mig på TOK för många sjalar och skänker därför bort dom till den som vill ha! Dom som är kryssade på bilden är redan bortskänkta men skriv en kommentar om ni vill ha någon av de andra... Kan såklart lägga upp en bättre bild på någon av sjalarna ifall ni undrar mer över hur de ser ut, just let me know!

Sen så skänker jag även bort ett par skor och två armband om nån vill ha dom.. Skorna är i strl 38 och jag har inte använt dom många gånger, 5 max!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna kunna ta en av de turkosa sjalarna och sen kan jag alltid prova om skorna passar ;) Fattar inte att du inte vill ha dom!!

    SvaraRadera
  2. tar med på torsdag till skolan så får du prova och välja vilken av sjalarna du vill ha :) nej ja vet, men de har bara blivit att ja inte använder dom..

    SvaraRadera