fredag 14 oktober 2011

Fredag

Den här dagen består bara utav plugg. Ingen rolig dag faktiskt, satt igår oxå och nötte bok efter bok. Bara det att jag läst fel bok!! Var på ruskigt dåligt humör igår och dessutom hade jag min älskling hemma och var sjuk så jag ägnade eftermiddagen/kvällen tillsammans med honom för jag pallade inte med böckerna, all ork försvann när jag insett att jag skrivit ihop massor i onödan. 

Men idag har jag kommit en bit iallafall, jag har "bara" fyra stycken böcker kvar att läsa och skriva om sen är jag klar med min reflektionsjournal. Iallafall grunden, sen är de ju finputs som ska göras såklart. Ändå skönt att se slutet på tunneln. Ska försöka göra någon bok till sen orkar jag fasen inte mer...


För övrigt så är jag fortfarande förkyld och hostar. Jag har inte tränat på över en vecka nu... Gissa hur mkt jag har gått upp? TVÅ kilo.. Helt ofattbart. Min kropp är beroende av träningen annars går allt åt helvete. Bara att börja om igen när jag väl blir frisk.. Mår inte speciellt bra över det alls faktiskt. Men försöker att tänka bort det för nu, hjälper ju inte att må dåligt över det när jag är sjuk. Får köra järnet sen när jag blir frisk istället. Då jävlar ska min kropp få se!!!

Nej nu ska jag ta och försöka klara av en bok till, nu är min lunchrast slut!
Tjingeling på er!

1 kommentar:

  1. Men just den här fredagen blev ju ändå en vääääldigt bra fredag...Grattis Moster önskar en lycklig mormor

    SvaraRadera