lördag 22 oktober 2011

Lördag!

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra alla där ute.. Idag ska jag jobba så ska snart börja göra mig iordning för det. Efter jobbet blir det träning (på en lördag eftermiddag? ja vet) och middag, sen blir det till att flytta in massa grejer i sovrummet för nu är det klart! Blev superfint o ja tror de kommer bli kanon.. Nu är bara frågan hur vi ska möblera, har lite planer på att möblera om....

Jag har en fråga som rör LCHF så mina experter som läser får ge mig svar.. Igår ville Ganesha så gärna ha pizza och det ville ju inte jag.. Så därför beställde jag en kebabtallrik utan pommes.. De va alltså kebabkött, sallad, tomat, gurka och kebabsås.

Då undrar jag om detta är okej att äta? Va lite osäker på såsen nämligen men... Tänkte att det ändå bör vara okej..



Bloggar lite senare nu måste jag duscha!


Kanske blir en donut idag?

1 kommentar:

  1. Jag är ingen lchf-expert, men är ganska bra på att googla ;) Jag kan rekommendera www.lchf-forum.se :)Det verkar där som att kebabtallrik inte är så bra dels för att kebabkött är dåligt kött och dels för att såsen oftast innehåller socker. Sen beror det väl på hur noga man är och hur länge man hållt på.

    SvaraRadera