måndag 10 oktober 2011

Tisdag


Godmorgon på er!

Sitter här med frukosten i magen och lyssnar på musik å har en riktig feelgood-känsla. Känner mig så himla kär och älskad av min underbara Ganesha. Äntligen har jag hittat rätt och allt i mitt liv har verkligen en mening när du finns vid min sida <3

Jag är fortfarande väldigt förkyld och hostar mycket, idag är det EN VECKA sen jag tränade senast. Behöver jag skriva att jag har abstinens? Vill bara gå till gymmet och köra ett pass.. Kan man styrketräna om man är förkyld? Någon som vet? jag minns inte om det var okej eller om det va farligt...

Är så sjukt mycket som måste göras i skolan nu oxå, känns verkligen inte som att man räcker till. Satt igår direkt efter skolan och fram till 19 tiden på kvällen och läste en bok och försökte förstå mig på en dansk artikel, men de gick verkligen inte. När jag läste på danska fattade jag nada och när jag läste med google translate så läste jag orden men det fick inget sammanhang, orden var bara ord... Så frustrerande, och dessutom måste den danska artikeln vara med i ett eget arbete som vi gör, där vi ska skriva ner vad vi lärt oss av det vi läst och koppla det till vårt dagliga arbete med barnen.. Hur fan ska det gå till? K a t a s t r o f - det är va det är.

Förutom att jag måste tokplugga hela veckan så måste jag jobba hela helgen.. Usch va mycket det är nu. Ibland har man tuffa perioder och jag har en sån just nu. Någon som har en kloningsmaskin? Isåfall vill jag låna den!
Nej, nu måste jag göra mig klar för skolan för snart kommer Sarah och hämtar upp mig. Vi ska analysera händelser utifrån vårt material i skolan idag, den danska artikeln... Wish me luck!





Jag när jag stryker Elisas klänning för några veckor sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar