onsdag 19 oktober 2011

Torsdag!

Godmorgon på er!


Nu har målarna kommit hit och dom håller på att täcka golvet i sovrummet och låter för fullt. Som tur är så ska jag vara hela dagen i skolan idag. Vi ska ha massa redovisningar och berätta sagor så de blir säkert kul! Men imorgon ska jag vara hemma och plugga, undrar just hur det ska gå? ;) Kanske inte låter lika mycket när de tapetserar iofs men vi får väl se. 
Såhär ser det ut nu före:

Visst är fettfläckarna så himla snygga och fräscha? :)


Igår hade jag en riktig svacka när det gäller mat och allting. Jag mådde sjukt dåligt i skolan, hade huvudvärk och kände mig väldigt dov. Inte lust med nånting liksom. Ville helst bara stirra in i en vägg ungefär. 
Får hoppas att det går bättre idag! Nu måste jag iväg till skolan!

Hej svej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar