måndag 31 oktober 2011

Träna eller ej?

Hur tänkte jag när jag inte tänkte träna idag? 
Klart jag ska!!! (försöker peppa mig själv såhär)
Hade ingen lust imorse och ville gärna inte att hela kvällen skulle försvinna men eftersom vi valde att åka hem ifrån en föreläsning idag som inte gav något alls (hon som hade föreläsningen om Smartboards kunde inte använda den själv knappt) så fick jag tid att laga mat nu innan träningen så det bara är att äta när jag kommer hem! Har även fått i mig ett riktigt bra mellanmål med tanke på att jag ska träna sen: korv, köttbullar och stekt ägg.


Tänkte göra Idas recept på köttfärslimpa och champinjonsås idag! Eller ja, jag har iallafall fått receptet av henne men vet ju inte om hon kommit på de själv ;)

Vet bara inte vad jag ska träna idag riktigt? Eftersom jag missar träningen på torsdag när ja ska jobba så kanske ja borde köra på med axlar/bröst redan idag... Ja jag får se hur det blir. Nu ska jag laga mat!

1 kommentar: