tisdag 1 november 2011

Äntligen hemma

Hade tänkt träna idag men nånstans så försvann all lust ur mig och därför hoppar jag träningen idag.. Blir ändå 5 dagars träning den här veckan så det kan nog iofs behövas lite ledigt.. 
tror jag drabbades av nån sorts depression förut innan maten (vilket antagligen hade med hunger att göra) men jag har känt mig alldeles nere så därför bäddade jag ner mig i sängen, kollar på äntligen hemma och surfar lite grann.. Men jag trivs ändå. Känns skönt att bara ta det lugnt. Ganesha sitter o spelar med jobbarkompisarna, sötnosen. 

Nej, nu ska jag kolla på äntligen hemma... Är tillbaks med nya tag imorgon, lovar!

Bjuder på en av mina absoluta favoritlåtar, sen många många år tillbaka. Tröttnar aldrig på den.

Mariah Carey - Love takes time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar