lördag 26 november 2011

Lördag

Igår kväll kom Jim och Dan, två kompisar till Ganesha som ska hälsa på oss över helgen. Dom hade med sig en inflyttningspresent, så himla gulligt! En jättefin lykta som fick bo i köksfönstret. Älskade de spruckna glaset för de passar perfekt med andra lyktor som jag har :) Tack!


 

Jag är uppe tidigt idag trots att jag är ledig för jag ska åka först till Överby och köpa några saker och sen vidare för att möta upp min syster inne i Trollis o sen åka vidare till Bäckebol! :) ska bli skitkul! Blir nog en del inköp på Ikea skulle jag tro. Men nu måste jag göra klart frukosten o sen ska jag dra. Ikväll ska vi alla fyra dra till harrys eftersom sportlife har medlemsfest där ikväll med buffé och happy hour i baren. :) so long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar