söndag 13 november 2011

Kärlek

Äntligen är helgen gjord, så skönt. Är dock lite trött känner jag, men imorgon är det full fart på praktiken igen. har inte hunnit förbereda mig som jag velat bara, men jag får väl ta mig lite tid imorgon!

Jag hade tänkt städa idag när jag kom hem ifrån jobbet, men när jag öppnade dörren så möttes jag av en väldoftande lukt av ett nystädat badrum.. och hela lägenheten!! Han hade storstädat min underbara man, moppat golven och allting. Jag blev verkligen såå himla glad! Vilken överraskning, stod en stund i hallen och försökte ta in att det var så fint :) Verkligen den bästa presenten jag kunde få efter 7 dagars "jobb". Nu står han i köket och förbereder middagen (älskar dig) och sen ska vi fortsätta kolla på en film som vi påbörjade igår (men jag somnade....) The prestige heter den, en rätt gammal film tydligen men jag har då inte sett den. Här kommer en trailer oxå ifall ni blir nyfikna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar