fredag 11 november 2011

Lördag lördag lördag

Hallå alla!

Det gick i ett igår, slutade tidigt men sen blev det träna, gick bra, och även handla lite mat inför kvällen. Solade gjorde jag oxå, så gött o få lite sol! 

Brukar väga och mäta mig på fredagar men eftersom jag började så tidigt igår så gjorde jag det imorse istället. Och det blev minsann en glad överraskning!
-1,5 kg sen förra veckan och även minskning när det kommer till lår, mage och rumpa. Känns skönt att det händer något efter allt slit. Har ju trots allt blivit 5 pass i veckan. Dessutom så har jag snart nått en milstolpe.. 4 veckor utan socker på måndag! Detta ska jag klara helgen ut, vill gärna nå den stolpen och ge mig själv en klapp på axeln!


Har precis ätit upp min frukost, bacon med ägg.. Det är verkligen en supergod frukost. Nu måste jag ta på mig kläderna och åka till jobbet, full rulle!

 Hade inte tackat nej till en dag som denna.... Hade ni? ;)

1 kommentar:

  1. Mycket bra jobbat Lina! Lite tålamod så går det allt :D Blir så glad för din skull!! :D

    SvaraRadera