måndag 7 november 2011

Puh!

Klockan är tre, det här är ekot................

Första dagen på min VFU är nu klar (nästan). Jag ska tillbaka senare och planera lite med dom som jobbar på min avdelning, inför mitt projekt o så som jag ska göra under mina 4 veckor. Men jag har iallafall gjort första dagen med barnen. Så goa dom är.
Kanske inte riktigt lika goa när dom kastar träklossar i huvudet på andra barn som i sin tur bara gallskriker och endast mamma duger, men alla har vi varit små en gång! Var på skogsutflykt idag på förmiddagen, skönt och mysigt att få strosa runt i skogen lite!

Nu ska jag skynda mig iväg till gymmet för att köra ett pass axlar/bröst innan jag ska tillbaka till förskolan, så det är full rulle!

Tack och hej, leverpastej.

 lila fransörhänge, Indiska. (finns i svart och cerise i butik nu.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar