onsdag 23 november 2011

Seg idag!

Idag har det varit en fullspäckad dag. Först till förskolan för att göra lussebak vilket ju såklart drog med sig mycket stök och ivriga barn, sedan åkte jag och Emma iväg för att möta upp en specialpedagog och få se lite mer i hur hon arbetar och hur man kan underlätta för barn som behöver lite extra stöd och så. Väldigt givande och intressant och helt klart något jag i framtiden skulle kunna överväga att utbilda mig vidare till.. Återstår att se!

Nu är jag hemma några timmar och har satt igång en maskin med disk (äntligen fungerar vår bänkdiskmaskin tack vare pappa!) och ska laga lite mat om en stund, sen skall jag ge mig av till gymmet för lite BodyCombat, troligen sista gången på sportlife på ett bra tag... Åh de känns lite ledsamt, tycker att instruktörerna är så himla bra och motiverar en verkligen till att ge det där lilla extra. Ska försöka att ge mycket idag för att få ut extra av min träning!

Har tänt ett doftljus ifrån Ikea som jag verkligen älskar! Jag har köpt hur många som helst för det luktar så fruktansvärt gott. Typ bärdoft, löwe it. Älskar när doften sprider sig i lägenheten, fresch.

Hmm.. nu vet jag inte vad jag ska blogga om mer. Känns som jag bara bloggar om träning nuförtiden, fast det kan ju bero på att det bara känns som jag har praktik hela dagen, sen hem och byta om och träna, äta sen sova och börja om igen. Välkommen till vuxenlivet, skulle man kunna säga ;) Den här veckan har jag planerat in 6 st turer till gymmet, är jag galen? Ja jag tror fasen det. 

Jag behöver nog åka på en shoppingrunda så jag kan blogga om mina inköp, ja, så är det nog! ;)

Ps. Jag tycker väldigt synd om mig själv som inte får åka till ullared i helgen. På riktigt alltså, inget skämt. Seriöst nu. Förstår ni att jag är allvarlig? Ärligt? Bra. Ds.

3 kommentarer:

  1. Vännen! Jag ska till Ullared igen på fredag! :P hade det inte vart för att vi redan r full bil hade jag givetvis frågat om du ville vart med när jag förstått att du så gärna vill med! :( men finns det något jag kan pigga upp dig med att kolla efter? Puss

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att du ska dit! Va gullig du är :) <3 ja du kan ju få ha ett vaktande öga ifall de där smyckeskrinet kommit in igen, men annars så är det inget :) tack! Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Tack för den jättesnälle kommentaren! :)
    Är nyfiken för hur det går med LCHF'n? vad har du för mål? :)

    SvaraRadera