fredag 4 november 2011

Segare än segast

Igår var verkligen en tuff dag, en av de värsta på länge! Fick börja lite tidigare på jobbet då min jobbarkompis va själv när jag kom för att ingen annan kunde jobba, och sen var det ju tjejkväll 18-21 och vi hade bra erbjudande i butiken så det var ju KAOS! Jag och Tina hade konstant kö i tre timmar, vi hann knappt att hänga ut kläder och hjälpa kunderna på golvet eftersom vi bara fick stå i kassan för att inte skapa hur långa köer som helst.. (va dock kö till utgången ungefär halva tiden) De va värre än julrusch nästan! Helt galen kväll verkligen..

Sen när jag skulle köra hem så hade dom stängt av avfarten till uddevalla så då fick jag köra runt stan och eftersom jag var döhungrig och inte fick någon rast på kvällen så försvann humöret där i bilen.. När jag kom hem så hade min älskade gjort köttfärssås men istället för att vara tacksam så såg jag bara att han inte hade kokat grönsaker till mig. Riktigt taskigt av mig. Diskat hade han gjort oxå, sötnosen. Förlåt igen älskling, jag e så dum när jag är hungrig. Fungerar inte när jag inte får mat.. 

Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska hitta på? är riktigt slö och seg, kan man med att sova? Fast jag e ju inte trött... hmm, får se vad det blir.

Kunderna hade verkligen spenderarbyxorna på sig!


bild:google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar