lördag 5 november 2011

Shoppingrunda

Idag har jag tagit nya tag. Fortsätter såklart med lchf, hade en downdag igår bara.. Tack förresten för dom uppmuntrande orden Ida!

Nu ska jag och min älskade snubbe åka en sväng till torp och kolla runt, kanske blir någon shopping vem vet! Jag skulle verkligen behöva ett par svarta byxor. Vi ska kolla in bänkdiskmaskin oxå, men bara kolla än så länge.

Har haft världens mysigaste morgon med stor frukost, åt rostat lchf bröd med smör och ost... såå gott! även varit massor med mys och så kollade vi på Robin Hood. Den är verkligen annorlunda nu när man är "stor". Så mycket man inte fattat innan som man förstår nu, känner dessutom att jag blivit lite skadad ifrån skolan för jag sitter o stör mig på ord som dom använder.. men så är ju filmen ifrån 70-talet  (eller nåt?) så de får man väl förstå..

Nu bli're torp!

2 kommentarer:

  1. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=2573630789278&set=o.136923993035201&type=1&theater

    Kanske kan vara något?

    SvaraRadera