tisdag 15 november 2011

Tröttis

Idag är jag ruskigt seg. Började kl 7 imorse på praktiken, men jag fick senare gå över kl 11 och jobba inne på en annan avdelning på förskolan eftersom det va lite kris med extrapersonalen.. Det gick bra och var kul att få se hur det går till på andra avdelningar oxå, vilket ju var HELT annorlunda i jämförelse med min praktikplats! De följer montessoripedagogiken ganska mycket på den avdelningen jag var på idag så det är klart att det blir lite annorlunda. Barnen skall klara mycket själva och sådär.

Har mått väldigt illa under eftermiddagen/kvällen idag med, men jag tror det beror på att maten blivit lidande, och att det går magsjuka bland barnen vilket blir så psykologiskt på mig... Men jag har ätit hela vitpepparkorn, det har mamma tipsat mig om!! :) Tog mig trots allt till gymmet och körde bröst/axlar. Gick sådär idag, varken sämre eller bättre. 

Snart dags för mig att börja kolla på motionshusets schema när de kommer till pass och så, för om två veckor ungefär så går mitt medlemsskap ut och då måste jag ju teckna nytt såklart, kan ju inte låta bli att träna!!

Nu ska jag spela lite wordfreud mot min sambo och sen ska jag krypa ner i sängen, bums!!


Bye bye..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar