lördag 19 november 2011

Workout


Idag va det riktigt tungt att ta sig till gymmet (igen) för jag somnade innan vilket ju resulterade i att jag blev riktigt slö. Körde ett pass med armar. Men idag upptäckte jag något väldigt roligt, det ska jag berätta nu. Min kära man brukar ju få det man kallar "pump" på gymmet, dvs musklerna arbetar väldigt hårt och blir stenhårda. Blodet pumpar i kroppen och det blir ett tryck i kroppen helt enkelt. Och jag upptäckte stora blodådror (bedömningsfråga, men stora för min kropp) på mina armar när jag körde hantelcurl vilket ja inte lagt märke till förut.. Detta tyder ju på att jag är på rätt spår och det känns konstigt nog riktigt gött ;) Mätte mig som vanligt i fredags men tyvärr hade det inte hänt något den här veckan. Väldigt tråkigt och jag blev besviken, men jag kämpar på en vecka till!

 Väldigt rolig tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar