söndag 25 december 2011

Juldagen

Ja då har julhelgen snart varit över, den gick lika fort som den kom. Jag har haft en fantastiskt mysig jul med min underbara familj och min prins. Jag har fått så otroligt fina och bra julklappar och imorgon tänkte jag försöka att hitta några till på julrean.. hi hi hi, för en gångs skull är jag ledig.

Hade tänkt gå ut en sväng ikväll men till slut blev det inte så iallafall så jag och min kärlek har haft en himla mysig dag hemma. Vi fick besök av Lisa och hennes kompis Anna förut vilket var himla kul då Lisa varit i USA sen i början på hösten!

Jag vägde mig förut och till min fasa så märkte jag att jag gått upp 4 kilo sen innan jul... Ångesten var ett faktum. Fatta, fyra kilo.. Det är fan sjukt! PÅ TRE DAGAR... Skoja att jag måste jobba stenhårt på gymmet när julen är över! Oj oj oj..  men jag funderar starkt på att sluta med LCHF, fast ja vet inte.. Velar fram och tillbaka o kan inte bestämma mig. Är rädd att ja tappar kontrollen då och får i mig alldeles för mycket kolhydrater.. Det tål att tänkas på, lite till... Får hoppas på att det är mycket vätska i min kropp just nu.

Nu skall jag återgå till min Iphone 4S- tokiga sambo som sitter med sin nya mobil och pillar vilket jag antagligen måste vänja mig vid den närmsta tiden..  Snart dags för sängen och ladda för en morgondag med shopping. Här kommer några bilder på min julhelg!

Mira var med och klädde granen så fint hemma hos "mormor och morfar". Behöver jag säga att hon hängde alla i ungefär samma höjd? Hahaha, så himla roligt, hela vägen runt granen oxå!

 Alltid lika mycket och god julmat hemma hos mamma. Mästerkocken :)

 Jag och min underbara sambo. Myser på julafton :)

 Gosiga söta Jack som ja gosat o snosat på i två dagar.. Hans leende är så underbart att få se!

 Tomten gjorde ett fantastiskt jobb, med finsk brytning. "Jag fick sätta hjul på släden iår..."

Julaftonskväll avslutades med öl, jäger och kampen mellan man och kvinna. Behöver inte skriva hur det slutade för det förstår ni av denna mening ändå..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar