onsdag 21 december 2011

Onsdag


 Morgon!
Idag har jag en ledig dag, men jag har mycket som skall hinnas med iallafall! Måste ta en sväng på stan för att fixa lite ärenden, lite som skall fixas här hemma i form av städning osv, sen tänkte jag fixa lite middag innan jag ger mig av till gymmet för ett pass ben + cirkelträning. Sitter därför o tar det väldigt lugnt framför datorn just nu med en kopp the och smörgås.
Fick fina presenter på jobbet igår, som jag fick öppna innan julafton! ;) I den vita paketen var det ett par supergosiga tofflor som jag har på mig just nu, och en vit klocka! Ifrån min chef på överby, hon är så himla go! Och ifrån företaget fick jag asken som går lite i orange/rost, vet inte om det syns men? Var iallafall en box, en plånbok, ett passfodral, och två böcker i olika storlekar och allting hade samma mönster som på asken. Jättefint, det med :) Nu ska jag njuta av lugnet innan jag ska starta dagen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar