onsdag 28 december 2011

Onsdag

Godmorgon!

Jag skall strax inta lite frukost men jag ville kolla runt lite på datorn först och tänkte då slänga in ett inlägg här oxå ;) Sitter och kollar runt lite på matscheman. Tror trots allt att jag kanske skall sluta med LCHF redan nu efter nyår.. Känner jag att jag inte kan hålla samma sorts mat när jag äter "vanligt" så får jag köra på det igen, men just nu känns det som att jag vill äta gröt eller varför inte müsli o fil till frukost ibland.. I brist på min kunskap och motivation så känner jag mig ganska begränsad på LCHF just nu. Och att min sambo inte äter samma vilket ju såklart komplicerar det hela. Gör jag rätt nu? Jag har ingen aning.. 



Mitt fina fina halsband som jag fick av min underbara. Älskar det verkligen!

 Även dessa fick jag av min sambo.. Träningsbyxor ifrån Better bodies. Helt underbara att ha på sig, sjukt mjuka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar