torsdag 1 december 2011

Torsdag

Goddag!

Har precis bakat klart kakorna som jag ska ha med mig till praktiken imorgon, samt en limpa bröd som nu står i ugnen. LCHF style såklart. Har fått receptet av min kära moster som oxå äter detta. Per skiva innehåller den 1,1 g kolhydrater vilket ju är skitbra! Har ju dock inte smakat ännu, men det blir till kvällsmat ikväll :)


 Här är kakan jag ska bjuda på, inte helt klar för det ska på glasyr med.



Igår gick jag och Ganesha och tecknade kort på Motionshuset. Så nu och 1 år framåt hör jag dit! Känns bra, men jag va väldigt vilsen igår så det är tur jag har min man. Har ju bara gått på gruppass där så har ingen koll på gymmet. Till helgen ska vi sätta oss och titta på hur min träning skall läggas upp med styrketräning/gruppass för att det ska gynna mig på bästa sätt. Tack för all hjälp jag får utav dig! <3



Nu ska jag slappa en liten stund innan det är dags att förbereda sig för träning, antar att det blir det idag med! Har inte någon lust men får så dåligt samvete när jag sitter hemma o glor bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar