fredag 20 januari 2012

Fredag

Ursäkta mitt dåliga uppdaterande under dagen, hade en ruskigt dålig dag och hittade ingen lust alls till att blogga. Har suttit och läst på datorn flera dagar i streck och det har verkligen tagit kål på mig, sjukt jobbigt och jag har till och med fått ta powernap (!!!) på dagen för att mina ögon varit så ömmande..

Anyways, ingen träning igår för det är min vilodag. måste lyssna på vad kroppen behöver, en lika viktig del som själva träningen! (och maten) men det blev iallafall en promenad på strandpromenaden på eftermiddagen med pauline, skönt att få röra på sig lite efter en stillasittande dag. Sen gick vi hem till henne o grejade lite och åt tacopaj.. gott :)

Efter att jag läste om Idas framgångar den här veckan och att hon gått ner 1,7 kilo vilket är sjukt bra jobbat, så va det dags för min egen invägning och mätning. ett ord sammanfattar jag det med, disappointment. Ingen större skillnad igen, liten minskning på magen bara. Min kropp kämpar verkligen emot mig när det kommer till detta, varför förstår jag inte.. Sjukt irriterande och jävligt orättvist är det iallalfall. Men det är väl bara att kämpa på, antar jag.

 Till frukost blir det alltid ett piller av lose it, för att öka förbränningen i kroppen.

Mina nya gymhandskar som jag köpte på energy fys för nån vecka sedan, fast egentligen fick av mamma o pappa i julklapp.. så tack, jag sliter dom med hälsan ;)

4 kommentarer:

  1. Du får nog ha tålamod, jag har ju mer fett att förlora än dig. Samt att du tränat regelbundet vilket inte jag har. Tror inte att min viktnedgång kommer fortsätta vara så hög.
    Men kom ihåg att du är grym och det bara är att fortsätta kämpa, jag tror på dig!!! <3

    SvaraRadera
  2. fast Ida, du har väl inte mer fett än mig? har för mig att du till och med vägde mindre än mig.. jo jag vet, men de e så jobbigt när det bara är stopp heeeela tiden! tack va du är gullig <3

    SvaraRadera
  3. Jo men du är ju ett muskelberg! Jag förstår det, jag har ju också haft en down-period nyligen så jag förstår din frustration! Men du är duktig och så länge du försöker så gör du ju iaf ditt bästa. Hejar på dig minst lika mycket som du hejar på mig! :)

    SvaraRadera
  4. ha ha ha.. jag, muskelberg? ;) jo, fast min period har ju varit sjukt länge.. men men, jag får inte ge upp! de hjälper ju definitivt inte ;) tack, det är bra att vi stöttar varann! :)

    SvaraRadera