fredag 27 januari 2012

Helgen

Sitter och läser en tråkig jävla text som jag egentligen ska sammanfatta men det går inte bra alls. Bara läser och läser men inget kommer som jag känner är värt att skriva ner på papper, tog därför en liten paus för att blogga istället nu ;)
 

Så skönt att det är helg nu, och jag är helt ledig! Idag ska jag träna och så skulle jag vilja åka till tippen med lite skit men får se om jag hinner det, kanske blir en tur imorgon förmiddag istället. Ikväll vet jag inte vad som händer ännu, men det brukar alltid lösa sig.

Och imorgon är det lite fix som vanligt inför veckan, handla osv. På kvällen blir det säkert gladiatorerna med Pauline,  inte spikat men det känns som att chansen är stor ;)
Och på söndag ska jag och Pauline åka på en shoppingtur, blir nog troligen till Överby. Ska bli väldigt roligt!!

Ska nog bland annat köpa mig ett par såna här till mitt vardagsrum..
 Behöver dessutom en skjorta eller liknande, får se om ja hittar ngn...

Den här sportbh:n ska bli min oxå tror jag.. älskar för övrigt att hm har så sportiga modeller ;) haha (hoppas ni ser min ironi)

Tror även att den här mattan skall få följa med mig hem! :)

Nä nu ska jag återgå till texten..
Tjingeliiiing!

2 kommentarer:

  1. Jag provade den sportBH:n här om dagen och den sög :P

    SvaraRadera
  2. Jaså! På vilket sätt sög den? :S

    SvaraRadera