fredag 20 januari 2012

Läggdags

Blev ett bra pass på gymmet idag, ökade på några övningar (närmar mig mitt "mål" på sittande rodd, körde 2x10 på 45kg idag och mitt mål är att klara 50 som är hälften av tyngden på maskinen) och kände mig taggad även fast passet tar typ två timmar. Tack för celsius för övrigt!! Riktig taggdryck ;)

 Ligger just nu i sängen och surfar lite grann medans G sitter framför vår andra dator och frågar efter min vikt o min längd, antar att han ska räkna ut något åt mig ;) Jag har beklagat mig idag över att det inte händer något med kroppen, står still på samma vikt och har gjort det måååånga månader nu, plus minus något kilo hit eller dit. Det känns som min kropp bara stannat där och inte vill röra sig nedåt, även om jag vet att det skulle gå några kilo till utan att jag skulle bli smal. 
Vill ju behålla min kvinnlighet men rippa till kroppen, och ha muskler. det viktigaste av allt! Oj, jag skriver verkligen allt jag tänker på just nu, livfarligt för nu tror alla att jag e helt besatt av vikten vilket jag inte är egentligen. Utan det är känslan jag vill åt. Jag vill titta på mig själv i spegeln och vara "nöjd" hur man nu ska förklara det ordet. Men känna mig på utsidan som jag gör på insidan. Hmmm... detta är för djupt för att ens jag själv ska förstå!

"Vänta inte på mirakel. Du är själv ett mirakel. Varje liv skapar sitt öde."
(citat: någon klok gubbe)

 Körde inbakad fläta på gymmet idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar